Госпожа Мида и господин Фък


Докато изкарвах поредната безсънна нощ в дейности, които принципно мога и през деня да свърша, ама то по едно време скуката не пита, зяпах и безцелно из интернет пространството, четох разни неща, които едва ли ще се заседя да ги изучавам за пета магистратура, но все пак човек е хубаво да се ограмотява. Например за това, кои са 30-те странни географски факти. Аз не знаех,че в Кралство Бутан, странната им традиция на Нова година е, всички негови поданици официално да остареят с една година!! Няма хън-мън. Идва Нова година и айдее,от 99 веднага на 100 ставаш. Демек едно чаве на една годинка и шлеез става на две. То така ще изкласят бързо-бързо. Ти да видиш! Зачеркнах Бутан от местата отбелязани като “ бъдещо местожителство“. Немм, мерси. Или пък друг факт- градче, което се намира хем в Швеция, хем в Норвегия и името му е “Å” Тва е и думата за река или поток на скандинавски език, ако не знаете. Представям си следния диалог между нашенци. Единият си живее у Павликени, примерно, а другият му е бил съсед преди двайсе години, обаче взел,че емигрирал. И се срещат на площада . : -Ооо, здрасти,комшу! Как си, що си, къде си,в кой град живееш сега у чужбината?? – Å! -А?? – Å!!! -ААаааъъъ?? Кво?? – Å! “Å- Å Å …бе! – Миии…аъъъ…ааа?Куйе? -Å!!! “Å- Å Å , офффф!! – Ъъъъ… ма кво ми ‘а-каш бе??? Нарочно ли не казваш?? Да не зема да дойда, аааа?!! Ти зема работата ли е? -Абе, мноо си прост бе! Å-ааааа. Å!! Градът! – Абеее яя сии..тако’ааа майната, мноо ми пука къде живейш! Ай сиктир и.. !! джааннн! следва ритник у калника на жигулито тунинговано с резедави спойлери, фарчета с веждички и решетка с емблемки закичена с лепенки от всички магазини за авточасти.Офчар тунинг, баце! И те така може да се развалят съседските взаимоотношения,зарад едното незнание. Ама аз вече знам. По-добре да си тъп, ама да се сещаш, отколкото хич да та няма, нали така?! Разбира се не подминах и тестовете, които ме определят кво животно съм според сексуалната ориентация в зависимост от това кой ми е любимият цвят, в коя поза спя и разположението на далака ми спрямо нокътя на кутрето в зависимост от нивото на гинко-билобата през септември. Бях ви споделила веднъж, че точно според такива тестове , определящи ме покрай разни години, дати, формата на бенката ми и купесто-дъждовната облачност над с. Трошево, съм добитък тип-муфлон, обаче някъв си ангел дет се казва Бахрам ми помага да победя сичко, като в същото време се оказва,че съм и магаре според теста за коя приказка те описва и си разнасям сламата насам-натам, а според китайците съм невръстен заек-урод, който свети в оранжева аура и не трябва да яде кочан, стриди и кордон бльо с бели трюфели. Да, аз всеки ден тва ям.. За да разбера според Таро къв човек съм въобще у тоя живот ми искат 5.50 лв да пратя смс. Айде ше си остана в невидение относно тва къв човек съм и изобщо човек ли съм. Но най-фрапиращо се оказа проучването ми за имена. Търсех някакво име и се зарових в официалния регистър на българските имена, съхранени от Националния статистически институт,подходящо за един персонаж от историята за Грудка и Зехтин. Наачиии тва имена като: Кадър, Хладилник, Пуйо, Обрезана нищо не са ! У нас живеят 180 Пейки, 150 Трепки, 80 Бенки, цели 46 Шефки и немалко Точки, Ванилии и Матки!И само една Мида! Горкана:( . 98 Марулки , но само две Кромидки. Имаме си и един Портокал и един Витамин. Искам да вдигна наздравица за двете Ракии и самотният Джинтоник,които надявам се са живи и здрави! Гиргьорна, Аерозол, Ценцерушка, Кичона, Кекерица,Химен, Лападуца, Тоалета, Лопатка….Наачииии повече да не съм чула що съм Ирония Идиотова, ало! Питайте Елеонора-Кобра, не мен, аз съм си тамън! И ей така от име на име, от Бишкот на Маргарин, часът си стана седем, няма нужда да го гледам, защото съседът по лява врата е като часовник с кашлянето, уригването, трескането на вратите и профилактичният скандал за жената и децата.Пореден ден, поредни неща, но поне се ограмотих малко. И някой, ако познава господин Фък или Йордан-Ферари, молим ви, поздравете ги от мен. Мерси.

Вашият коментар

