Най-накрая се навих да разгледам страницата на Кобилкина и я разгледах. Миии.. кво да ви кажа. Вече имам увереността ,че мога да разбия ядрото на атома, докато чистя леща. Над деведесе процента от коментиращите там са ‘милинките те, мои, бадете щастливи, най-важното на живота на човек е да се усмихва, обича и много секс“. И трийсе и пет,понякога и малко повече, коментара под формата на сърчица, акне, пърхут, сутрешна ерекция и климактериум. Как да съм щастлива жена, иска да ми каже Кобилкина, да ми покаже, да мога да успея някак си да разбера защо аз не мога да съм щастлива. „Ето, например скъпи мои, девойка започнала връзка с маж по интернет, милинки мои, бързо разменили телефони, профил тук, початили си, дападнали си по многа неща, теми, интереси“- реди па балгарорусками език Кобилкина. Въобще един общ кръгозор се отворил пред тях. Взели та се видели и лично, и сега имало надежда, милинки мои, да напреднат в любовта, душиците те, очаквала ги трета среща, тва е юбилей направо! След нея режем червената лента, удряме оцета у вратата на новия им дом, и са черпим от кристалния сервиз купен от Икеа на промоция.Та таз жена вече била щастлива, мИлинки мои.( ох, преядоха ми са сливински милИнки) За мен изводът от таа история е ,да си плащате редовно интернета, че иначе не ва мисля как ше се справите без трета среща, нови щори у спалнята и аплик с ликът на Кобилкина.. Продължавам да чета. Следва посещение у Варна. Два семинара. Единият за траен успех, другият пак за щастливата жена. Явно само нещастници бродим по тоз чернозем. Само за шейсе лева можем да разберем тайната на трайния успех , който обаче!! нямало как да стане траен, ко не си щастлива жена. И изобщо то тва жена ли е без трайност на успеха?! Опциите се свеждат до: или шейсе лева+Кобилкина+ти рецитира мантрата “ бидети винаги усмихнати, щастливи и правети секс“ и висиш на двата семинара, усещайки наплива на щастието и успеха, траен! , или пишеш коментар под поста и : “ Госпожице Кобилкина,послушах съветите ви за секса на светло, да не се срамувам от тялото си и смело да се покажа на любимия човек. Час преди Косьо да се прибере от работа, легнах на пристата чисто гола, без свян и угроза, съща Анелия Раленкова на младини. Кожата ми ухаеше на сапун „Чайка“, разпилях коси, прясно измити с шампоан “ Па-па“ и с едва доловим аромат на синя Рексона под мишниците. Когато Косьо ме видя, се стъписа! Аз похотливо заиграх с вежди, той продължаваше да ме гледа. Видях в тъмните му очи страст! Марги Хранова пееше за любов, аз исках любов, викнах- Косьо! Ела! Нека не се срамуваме от телата си, люби ме! Той изръмжа, разкъса тик-такчетата на дочената си риза, свали още по-дочените си панталони и скочи като тюлен в окена на любовта.И после нещо се случи. Аз, да е по-светло и оризовата хартия от прозорците махнах, а ние с Косьо до сега само на тъмно сме правили секс, и като се видяхме, нещо се преобърна в мен. Сви се на топка в стомаха ми и ми се догади.То и на него май така. Аз видях за какво става въпрос, в смисъл няма нищо грозно в едно голо тяло,разбирам, но госпожице Кобилкина, Косьо все едно беше срал срещу вентилатора, извинете ме за думата. Пъпка до пъпка, а ако го обръсна текстилната промишленост ще ми е благодарна завинаги за реколтата. Не си продумахме. Стана, облече се, обърна се и ми каза: -Извинявай, Керке, но ..такова..не мога аз така да та гледам с тея дипли кожа дето са тръгнали от горе до долу. Имаш хубави гърди, даже винаги съм мислел,че са три, но прощавай, ти си добра жена, и излезе. Не се получи, госпожице Кобилкина, милинкая. Сега с Косьо не можем даже да стоим в една и съща стая, та се наложи да се изнесе. Но аз се усмихвам, госпожице Кобилкина, усмихвам се и продължавам напред!“
И така, душички, милинки, мои, усмихвайте се, реалността е грозна понякога, но Кобилкина ще ви я скрие! :)))
Вашият коментар

