Базирано по действителен случай.
В главните роли, както и второстепенни, и третостепенни: Котки. Три на брой. 3. (3!) )
режисьор, сценарист, продуцент: Трите котки
мижав статист, един брой: АЗ.
зрители, един брой: дъщерята на мижавия статист.
 
Случка с корниз
За поредно и отново, един час крещях на единия котарак да спре да ръфа кориците на книгите и да не си помисля да се мести на кактуса, щото „не са наядеее, беее,Пооол, виж са на кво приличаш!! Главата ти за кърлинг става, батут такъв. Абе слиизаай веднага!!!.Опоска го тоя Вазов бе!“( бел.ред.: книгата. трети том. корицата перфорирана). Крещенето ми автоматично се прехвърля към другия, защото “ кааааак успя да се навреш там, Цветанеее?? С къв акъл реши,че тея девет кила ше си паснат в таа ширина, ходещо декоративно прасе такова!! Както сам си се заклещил, сам си се отклещвай! А така! Точно така! Яж контакта. Само на соте ше ми станеш. Ооставии контактаа!“ . На третото най-много се драх, защото “ Бобооо, какво правиш там , ма?? Само на тавана не си срала! Слез от завесата!! Боряно!! Слизай веднага долу!! Сссссслизай, че ссссссамо да те пипна, глиссссст такъв!! Неее, не си и помисляй да скачаш върху телевизора, момиченцееее!!! „. Седеммесечна умалена версия на Антихриста е таа. Сатаната в косми и бела леопардова шарка. Зло скрито зад малка муцунка и уж невинни очички. С една дума- жена! Съкрати ми живота!. Да вземе да се качи до корниза(пвц релса) и да се мъчи да го гризе. Пердето се люлее и тя с него. Впила нокти здравата, то се люлеее, а тя на пресекулки захапва релсата, когато се доближи до нея..
И после…после всичко стана за секунди. Оня дет ядЕ книги, я вижда! Застива на място. Другият, заклещеният дето, някак си се е отклещил, я гледа също вцепенено. Тя ги гледа отгоре нагло. Аз гледам и тримата с нервен срив под мишница! Дъщеря ми гледа мен с очи -лупата на телескопа Хъбъл, свита на креслото и очакваща ме да се взривя на крака и далаци от бяс. От телевизора младежът Аватар гледа всички. Тишина! Някви наченки на идея какво ще последва ми минаха през ума, но докато закърнелият ми мозък се организира и реагирам с крясък ‘дааа неее сте посмееели, двамата тулупи, само да сте посме..е… „, И двата тулупа посмяват, така да го кажа, защото правят една бърза китайска авиация, прегрупират се у полет и в движение заедно, прелитат покрай мен, и върху мижавото тантелено перде вече има три котки с общо тегло почти двайсе кила, подредени в ред като лястовици-мастодонти кацнали върху жица, готвещи се да отлитат на юг . Свалиха го бе! За втори път свалят корниза. Прикрепен за тавана с хиляда дюбела в които има набутани здрави видии, които пък са укрепени с монтажно лепило, и околовръз се железария и дупки, намацано с теракол за по-яко. Защото едно,че трудно я сложих тази релса още в началото, заради ронливия таван, кратери се отваряха направо, второ, че не му е за сефте да пада. Корниз свален?Чект! Перде раздрано? Чект! Маса преобърната? Чект! Чаши имаше ли на маса? Да. Две? Да. Колко чинии? Три. Едната с манджа ли беше? Да. Всичко на сол ли е? Чект! Таа локва на пода с плуващи картофи, кайма и заливка, мусаката в комбина с кока-колата, ена халба бира и шише с вода ли е? Чект! А тва по средата на целия бъркоч моят телефон ли е? Чект,чект,чект! Аз припаднах ли? Чект!
Вече сме на щори. Между касите на прозорците!
Вашият коментар

