Драма куин на климакса


Оня ден една много готска лекарка, която ми следи разни състояния, ми каза,че с единия крак вече съм у меното, климакс, пауза. Менопауза. Нормално било за мен, имайки предвид някои неща, които минах през последните 4-5 години. А и долната граница много била паднала, тоз живот под стрес, ала бала. Да започвам разни превантивни мерки, через които съм щяла да избегна СТАНДАРТНИТЕ за товасъстояние прояви и да съм подготвена за тази фаза при жените. Няма страшно, ми вика, може да продължи десет години тва. Аз леко измучах, защото цели десет години да чакаш и другият крак да ти ‘влезе’ у менопаузата, си е бая време.Тя се засмя и започна да изброява кои точно признаци мога да олекотя, даже и избегна, ако започна от сега да пия разни билки: – внезапните нервни сривове. Демек спокойно ше изпадам в нервна криза, уравновесено, а не рязко, злобно едно такова,неочаквано даже. Например, докато си изправям косата и си пея тихичко няква песновка на Селин Дион, и рисувам сърчица по прашните щори, флорално-романтично се чувствам, нервният срив внезапно да ми се стовари, да хвърля пресата, да взема една бичкия и да разчленя де що има мебел у нас, да се развикам на дъщеря ми,че шумно мига, да отида и обеся Иванов на собствените му три косъма, да изтрещя един вид до степен котките ми чак да започнат да четат молитви за спасение на душата ми. Кимнах и с глава и казах,че и без нервни сривове ми се иска да разчекна съседа Иванов и ритуално да запаля спекания му от мазнина и лекета халат на квадратчета. Лекарката ми толкова се смя,че си разля водата върху документи някви. Следва: – рязката смяна на настроенията. Тоест лека, умерена циклофрения ше е. Няма да е някво неконтролеруемо състояние на рев, смях, бой, смях, рев през десет минути. Ми плавно, нежно. Разпределено ще е. А неее в 10;00 часа сутринта пиша пост у Фейсбук “ Йеееее, щастлива съм беее, урааа,обичам вииии, всички обичаам, Иваноов, обичам та бее, дърт пръч такъв! Наздравеее“. В 10;02 часа същата сутрин друг пост “ Мразя! Непоносимо ми е съществуването! Защо живея? Коя съм аз? Какво съм? Всичко е лъжа и измама! Дишате ми въздуха!! Ще ви блокирам, разприятеля!! Я не ми лайквай! “ и в 10;05 “ Простете ми! Аз съм нищожество! Не заслужавам даже хлебарките зад печката! Накажете ме! Плача и не мога да се спра! Простете ми. Някой да знае адреса на в.“Лична драма“? Господи, колко съм жалка, даже и пърхутът ми ме напусна“. И от сорта драма куин, нали… Пак кимнах с глава спокойно и я уверих,че по дифолт съм си с циклофрения, нищо ново за мен, ше се справя. Е, верно, че никой не разбира, освен фауната в къщи. Много са сетивни тея котаци бее.. Когато наближи фазата ми на ярост, духват да се крият толкоз бързо,че чак виждам отпечатъка на лапи и опашки във въздуха. Като в анимациите, ако се сещате, и обяснявам. Не се появяват, докато дойде фазата на любов и нежност. Пак много се смя докторката ми. Зачудих се дали не е с единия крак и тя някъде влязла. Поредното е: – обливането с топли и студени вълни. Тук направо я прекъснах, нема нужда да ми обяснява. Имала съм ги, но в други ситуации, през след терапевтични моменти са ме обливали не вълни, ми океани от лед и вряла вода един след друг..Сичко е под контрол, нема страшно. А и лято иде, кой не се поти тогава, я питам риторично. Неохотно се съгласява с мен. За студените вълни си замълчах. И още: -нощно изпотяване. Ох, счу ми се ‘напикаване“, та се попритесних за секунда. За него съм имала много време, успокоява ме. Но веднага ме рикошира с въпрос: – Нямаш паднала матка, нали? Всичко ти е наред с перинеума, да?( един мускул е тва, който при жената като се олаби и се случва напишкване малко, даже и като кихне или кашля по-здраво) Две раждания все пак имаш! От раждане се отпуска мускулът, знаеш. -Емииии- чукам върху бюрото и плюя в пазва- пу пу, не помня да ми е падала матката. Принципно губя постоянно неща, ама матка не, тц, не помня да съм изтърсвала. Все пак някъво джвакане ше издаде, ако падне, някъв шум, нали? Що? С кво е закачена? Да не взема да я изръся някой ден, докато тигелирам ларгото на Бургас? Веднъж у новините казаха,че са откраднали пениса на китаец докато спял. Малко се позачудих аз, как тъй се краде пенис? То да не е златен жезъл някъв, който стои под стъклен купол? Или пък каст’фон, обувка?, гащи?? После чак като изчетох новината стана ясно, че са му го клъцнали докат е сънувал жена си как се дупи насред оризово поле, грешлъка дръпнат. Тъкмо си представих как китайчето преди лягане си откача пениса и го закача на закачалка редом до циците на жена му. Но аз лично много си държа на матката и за тва искам да знам как да си я пазя,че да не падне и трябва ли да започна да се напикавам нощно, за да разбера,че уви вече е паднала? С перинеумът положението също е шест! Е, подпикнах веднъж, ама то беше от смях, случайно стана. Тук трябваше да млъкна, да я изчакам да се успокои малко. Мед.сестрата се отказа да пише нещо у компютъра. Голям смях, голямо чудо тея хора. В крайна сметка и за изпотяването се разбрахме. Случвало ми се е, не ме плаши. А и често забравях да изключа електрическото одеало през зимата. Веднъж без малко да са изпържа, докато спах. Вир вода бях станала. Пък и вече не спя кой знае колко често, тъъй чееее… Окей, още смеейки се през сълзи казва докторката, да не те мисля тогава и да не ти казвам кои билки и хапове да пиеш. Но след шест месеца те искам пак! Ще ти се обадя, и смс ще ти пусна. Отказах да ми изброява още други неща свързани с климактериума, аз и без тва си знам,че одъртявам, тъй че за сега ше си я давам както си знам.Тъкмо да си стиснем ръцете и да си тръгна, когато се сетих за въпрос, който отдавна исках да задам. – Ъъъ, добре де. А не може ли превантивно, вместо да пия билки, отвари, хапове и други неща, да засиля секса например? Да речем по три пъти на ден, сутрин на гладно да е, на обед след леко аперитивче с биричка, а вечер както дойде, а? Производството на естроген и прогестерон ше се утрои направо. Ще има и за износ даже.Пък и е полезно за кожата, косата, изобщо за целия вид на една жена. И сривове няма да има, ше се подмладя един вид. Гледам, мед.сестрата се търкаля из пода вече, докторицата ми припада в гърч и на пресекулки ми отговаря: – Щях даже да ти го препоръчам, защото в тоя период либидото намаля и винаги насърчавам пациентките си да засилят секса с партньора, но ти ме разсея с падналата матка и китаеца съвсем! Ако искаш рецепта да ти напиша? , и пак почва да се смее. – Да! Рецепта.Супер! Ще казвам,че действам по лекарско предписание и трябва да си спазвам дозите! И едно направление, ако дадеш, златна ще си. Клинични пътеки за изкълчена очна ябълка измислиха, та за единия секс ли няма!! И така, в шеги и закачки, мина денят и ми е все едно дали съм с единия крак у менопаузата, дали съм с двата, важното е ,че бирата ми се изстудява, а дъщеря ми има шест на есето по литература! Женки мои, мога да издействам и на вас ена рецепта, а? :))

Вашият коментар

