Шивамбу и Гала


Гала и две госпожи обсъждат паразитите. Едната госпожа я знам. Холистичен лекар, доц. д-р Папазова. Тя е още от началото на предаването, преди сто години като почна. Доктор още и по ..не ми се ровеше да проверявам по какво, ама съм я засичала да говори на теми започващи от ‘тялото те слуша, говори му и ще оздравееш от рак“ до „дали фоликулите ни имат мнение и какво е то?“. Примерно! Другата госпожа не я знам коя е. С червен кок и вид на харе кришна, ама българска. Председател е обаче на сдружението „Духовно огледало“, Татяна Костадинова. Която казва:
„Всички яйчица, гнидички, най-различни паразити …, те с храната влизат в човешкото тяло. Но това не е страшно!!! ( вдига се показалец тип “ Внимание!! “ ) Те си влизат в нас…нали… чрез въздуха, водата , ОСОБЕНО чрез половия живот. МНОГО МОЛЯ ДА СЕ ВНИМАВА! ( поглежда наляво , поглежда надясно, към камера, всички сме застинали) и .. САМО, ако ви е чиста лимфната система, НЯМА СТРАШНО! „.
Така. Нямаш чиста лимфна система- няма секс! Това е !
Кво прайм сега, питам аз?? Примерно: наредила съм маса покрита с тежко кадифе- покривка на червени рози , златни лалета и пискюли. Свещи горят, сенките на игриви пламъчета се гонят из стените, от очите ми се лее по-тежката версия -цели огньове струят от страст и плам. Трюфели нежно проблясват в порцеланова чиния, хайвер от белуга като малки, черни камъчета блести до свежи ягоди обвити с шоколад. Парфюм загадъчно пълзи на финни талази до носа на мъж. Той красавец! С ланец! Барнал се е с жабо! Аз по жартиер, ветрило и червило! Положението е “ изглеждаш ми на бъдещ секс“. Той ръмжи. Аз скимтя. Прехапвам устни. Кристал свети на фона на сребърни вилици, Кени Джи се ‘носи’ от стереото. Феромоните ни си раздават шамари от любов и желание. Страстта раздира мъжки гърди, моите, не чак толкова мъжки, се повдигат задъхано. Поглеждаме се и трескаво почваме…. да вадим лабораторните си резултати, които доказват, че имаме чиста лимфа и спокойно можем да се обладаваме без да се тревожим ,че някви си паразити ще обменим. Таа-дааамм! Чинели! Свири се туш! Завесата пада. Звук от раздрано жабо и строшено ветрило.
Втора част. Вие знаете ли,че на индийски „урина“ се казва шивамбу? Аз не. А знаете ли,че околоплодната течност в родилния сак е изцяло и само пикнята на бебето? Така твърди госпожа Костадинова. По биология бях идеална. И знам, че 99% от таа течност е вода, която се сменя постоянно. Само част от нея се просмуква през бъбреците на бебока и се превръща в негова урина. Но според Харе Кришна от Бг, не, бебокът си живурка изцяло и самостоятелно само в пикня. Аз не знам каква смелост има тази жена да твърди това, не казвам,че и аз съм наясно със състава на амниотичната течност, но така са ме учили по биология, а и се интересувах от тези неща, когато износвах децата си. Но да твърдиш, че ембрионът си се плацика само и единствено в урина , е абсурдно. Така. Наясно съм също,че уринотерапията от векове се използва за лечение, както и съм наясно,че има доста последователи. Искам вие да сте наясно,че аз не критикувам това,а начинът на представяне на нещата, както и изявявам лично мое мнение. Всеки има правото да пие каквото си иска. Обаче аз следвам една простичка логика, основана на факти от медицината- пикнята ни е всичко друго, но не и дестилирана вода. Тва органични съединения, неорганични, тва мръсотии каквото сме яли, пили и после си го изпикаваме, е некъв ужас..Неслучайно се нарича „отпадъчен продукт“. Аз не мога да си представя да пия нещо, което ще върне сички бактерии обратно в организма ми. Природата за това ни е дала отделителна система, да махаме отровите , а не да си ги колекционираме. Тъй! Като стигнете два-три месеца пиене по лъжички две-три, вече си влизате в нормалния ритъм на живот. Щото до ся не сте имали такъв, да знаете! И като изкараха едно бурканче с паразити от две и девета година, добре отлежали в спирт, които на мен ми приличаха на големи стафиди, приключих с гледането. Защото преди време бях бутната в група с почитатели на ММS –( Master Mineral Solution) или натриев хлорит – хлорен диоксид Нямам намерение да се отпилявам по тази тема, защото доста неща ще трябва да изпиша. Само ще спомена,че съм тотално против пиенето на отрова/химикал, та било то и по капка, но с месеци..Та една хубава сутрин, наслаждавайки се на кафето си, реших да видя за какво иде реч таа група ММS, като мислех, че е нещо забавно. Хо-хо-хоо. Да, ама не! В продължение на половин час гледах и четях изумено, докато се опитвах да не избълвам кафето и целия си стомашен сок.. Аз тоя ден никога няма да го забравя!! Особено снимките на една жена, която беше постнала семейно албумче на лайната, нейните и на децата и , съпруг, сестра и и свекърва. Увеличени. С подробно инфо каква точно консистенция е обекта на снимката, кога е иззакан, час, дата, местоположение, климат и релеф. Фотосите бяха с филтър тип „Лайт грийн“ на Ретрика, да се видят ясно фекалиите с разните там червеи и под снимките коментар кое лайно с червей на кого от родословното дърво е. Моето лице беше с филтър много гриин до жълто чак и ходих да драйфам. Но! Свят шарен, хора разни. Наред със слънцеядите, за които съм писала, крайните вегани, уринотерапията за мен е абсурдно нещо. Била съм предала в наследство на децата си моите паразити. Така вика госпожа Костадинова. Еми какво да направя сега?! Аз на единия акъл и красота разчитах да им предам, но ето, и паразити с потекло ще си имаме в рода. Като не знам и кво е тва дружество „Духовно огледало“, сигурно си отглеждам двайсе метрова тения с характер. Колкото повече еволюцията напредва, толкова повече хората се втелясват в какво ли не. А всичко може да е толкова простичко и лесно. Хигиена!!, подбрана храна, доколкото е възможно, спортуване, пък за лечение, там билки, чайчета, все ще помогнат. Човек не е стерилна среда, няма как да е. Но повтарям се, всеки си решава какво да яде, пие, как да се лекува, стига да не вреди на другите. Аз ще си пия кафето сутрин вместо пикня, водчица с приятели вечер, ше рискувам да не знам ква му е лимфната среда на гаджето и ше си правим сексовете с всички паразити, пък нека си съществувам и без нормален ритъм на живот, каквото и да значи това. Ся ще си пусна TLC , докато си бачкам, да се досвърша с някое и друго странно тяло или с някой и друга мустаката жена, която обича да яде кабели примерно, и смятам,че за тази вечер ще съм ок.. Ми тва е.
пп – И да знаете,че като ви хапат комарите, сте бъкани с паразити. Лимфната среда ви е прецакана! Начи и секс няма да правите. Абе изобщо не яжте, не пийте, не излизайте никъде, не се любете, не се целувайте, че паразитите, Гала и шивамбу ви дебнат! Няма лабаво!“

5 Comments

  1. Не знаех, че не е оповестен. От преди имах мейл следване на блога и ми изскочи рано тая сутрин. 😀

    Like

Вашият коментар

