Мразя да ме боли нещо. Ще кажете- кой обича? Ааа, познавам един странен човек, който така лесно преодолява болките,че учебник може да напише. Тва главоболия, тва стомах, смазано кутре на крак , изкълчен гръклян, счупена мигла, за нищо ги няма. Е, не се смее с глас, но безизразната му физиономия винаги ме е учудвала. Един ден се преби много жестоко. Тичайки към мен, усмихнат с все фасети, така си преплете краката, че докато падаше, буквално видях как единият му крак се закачи за ухото, а фигурата му на падане беше абстрактно тоно, увиване на глава между чатал.. Аз се изприщих. Викам си-аре , тоа заминА, глей,чак нагъна троторана плочка със зъби. Обаче моят приятел си става, изтупва се, от челото му ручи кръв, на мен ми се подкосяват краката, жлъчката ми в устата и аха да се избълвам , обаче оня ухилен до ушите , ми казва: -Идо, споко, ок съм. Е, май си спуках едно ребро, но имам още много. Една седмица лежа в болница, копелето. Имам чувството,че като не го боли нещо, не се чувства комфортно. Ечемик да е, още по-хубаво некой гноен, голям и подут цирей на задника да е, убедена съм, че ще го направи много щастлив. Сутринта ми звъни и с радост в гласа ми съобщава,че го блъснала кола. Аз припаднах на място, викнах да ме свестят, и с паника в гласа питам -многлисизлеамакактакабебожкекъдеси? Той прихва да се смее и смотолевя- абе бивам, малко ми е изместен таза, ма се търпи. Десният крак на две места счупен, ключицата напукана, ама съм ок, пикле, донеси ми сок и цигари. Кажи на Гошо да каже на Светлето да се обади на Верчето да викнат жена ми. -Ъъъъъ…урод, ти не си женен бе! – Тъй ли? Ааа, може, обърках се с Климент, той нали беше женен? -Не познавам никъв Климент. Я извикай доктора, докат дойда, че нещо ми си съмнителен. Комоцио? Главата изпраска ли я? Неориентиран си. – Ма не, ма, нямам комоцио, малко ми е размазано, за тва. Онея ме тровят с химия, обаче аз ги изненадвам и плюя сяко хапче. Мразя да не ме боли. Така се чувствам жив! Оп, нещо зе да кърви. Айде, чакам та! Не са мотай.Вземи с теб Майчето, все ме врънка да съм и покажел душата си. На, имам оголена кост, тамън ше и е, хахахаха. – ??@@)+^&# ?? Изобщо и по никъв начин не ви бъзикам! Тоа човек е стомана. Григоре, колега, да си ми жив и здрав, сто жени да си имаш, харем да си направиш, Пулицър преди мен да спечелиш! Отивам да кажа на Гошо да каже на Светлето да се обади на Верчето да търсим на Гришо жена. По възможност със здрава психика, да може да шие ( за раните и съдраните кожи, нали..), да готви ( с кръв по възможност), другите неща той да си каже. Наздрави, чуек!

Вашият коментар

