„Нови запознаства- любов до гроб“


„Търся да се запозная с млада дама, къмто четирийсе-петдесе годишна, възрастта няма значение.

Казвам се Трендафил Мъхов и съм отгледан на село, както домашната коза на мама и останалия добитък в свинефермата ни. Държа да отбележа, че всички са едни щастливи животни, отгледани при уникални условия с равен терен , чат- пат гористо-хълмист, и са спазени всякакви правила при израстването им , комуникация и прилично щастие, както се изисква от Европейски съюз.

Живея при мама, която няма да има нищо против да и доведа снажна девойка от споменатата възраст. Питах я изрично! Самият аз съм младеж, на седемсе и две години. И половина. Обличам се добре. Според сезона и климатичните промени. Държа да отбележа, че нося потници на лалета, защото съм артистичен по натура, както и по природа, отвън и отвътре също. Артистичността ми се изразява особено много, когато се трудя на полето, копая нивичките или садя доматите. Държа да отбележа, че чушки също отглеждам. За това ще замоля младата дама, която иска да се свърже с мен, да има свойството да и се харесва земеделското сечиво и труд, също така.

Единствена рожба съм на мама. За това и бъдещата ми невеста ще наследи, евентуално и принципно, всичко след моята кончина. Но, разбира се, това е само евентуално. Нищо не се знае на тоз свят- кой, кога и какво.

Къщата ни е голяма, на един етаж е, с една стая.  И коридор има даже. Външната ни тоалетна също е голяма, има и биде, което лично съм сковал с много труд. Държа да отбележа, че не използваме тоалетна хартия, защото аз и мама настояваме на естествените блага на природата, а именно:- листа от тиква, листа от дъб, снопчета от стеблата на изсъхнали глухарчета( дават една мекота при допир) и изобщо от всякъв тип широколистна дървесина също така. През зимата използваме рекичката , която тече в съседното дере. В някои конкретни случаи и извънредни обстоятелства може да се използва и накъсан вестник, но това ще го обсъдим с бъдещата ми кандидатка в последствие. Настоявам да се обърне внимание на това,че журналите “ Лада“ и „Божур“, мама не разрешава да се използват, защото от тях шие  по схема кавьорчетата и миленцата за зестрата ми. . А и лъзгат и не стават за тоалет.

Завършил съм начално образование с аграрна и селскостопанска насоченост. През целия си живот до сега съм нямал кой знае какви връзки с представителки от срещуположния пол, като изключим една-две Евдокии, Чемширки и други. Държа да отбележа, че те бяха внесени по Европейската програма „Холщайн-фризийско говедо“ и винаги са били третирани с нежен допир и ласка. Не им е била нанесена никаква емоционална или физическа травма.

Не пуша, не пия алкохол! Искам същото и от ответната страна. Не търпя пиянски изблици от жени, които   подритват казачок върху масата в кръчмата на лелинчо Койчо и пеят хайдушки песни. Отвратително е! Много настоявам да се спазват природните закони, за това, ако не отговаряте на условията ми до тук, моля не ми пишете на адреса , който се вижда по-долу. И без това няма да ви го дам.!

Искам бъдещата ми съпруга да е наясно с това, че селото е отделено от града, за това много държа да отбележа, че младата дама трябва да е готова за отдаденост и родолюбие с голяма сила и любезност към мен, мама и нивите ни. Да умее да търпи гумени галоши, да язди магаре, като за последното, ако няма нужните сили да се научи, ще и бъдат дадени няколко урока с една много специална показалка. Да събира кокошките и юрдечките с песен на уста, защото са чувствителни.

Много обичам сутрин да се изпъвам и изпускам газове, защото само така организЪмът ни се изчиства от мръсотиите и се подготвя за обилната закуска, която ще бъде приготвяна от бъдещата ми жена всяка сутрин, още преди Икабод да се е разпял. Държа да отбележа,че Икабод е пернато животно от род“петли“. И преди някоя дама да се е заблудила, ще кажа- не, петлите не снасят яйца, лично съм се уверил. Сам разкрих тази заблуда в която растях цели шейсе години.

Обичам също така да любя страстно и безапелационно. Надявам се жената, която ще оцени качествата ми също да има такива наклонности и ще живеем в разбирателство и обич с висока оценка. Държа да отбележа, че мама спи в моята стая. Това е от чиста загриженост, за туй дамата да не се плаши. Място има за всеки на таз земя.

Обичам жената с която ще изкарам остатъка от живота си да може да готви в натурална среда- имаме голямо огнище по средата на стаята.. Държа да отбележа(извинете за повторенията), че винаги ще и бъдат осигурявани пресни дърва за сеч, наточена брадва и количка с която да ги прекарва през градината.

Не ми е поносимо да виждам как дамата се лакирва, маже с крем или слага грим на лицето. Но за празници винаги има изключения, за това и винаги ще има под ръка прясна,гасена вар за избелване. Тревоги не бива да съществуват!

Много щастие би ме озарило, ако девойката притежава известна дарба над кръста. С без излишна хвалба бих могъл да напиша, че всичките ми панталонки( и някои полички) имат пришит допълнителен джоб за моята дарба, която се намира под кръста. Но няма да напиша, нека бъде изненада за жената на живота ми.

Друго за сега не се сещам, но, ако има все пак, пак ще пиша. Държа да отбележа, че сам съм си написал това писмо, мама само ми диктуваше. И моля, нека не се забравя, че съм грамотен и се изразявам правилно. Това е също важно нещо, което трябва да притежава моята възлюбена. Очаквам отговорите Ви.

Ваш Трендафил Мъхов от село Гола Трънка, махала Келеш бунак.“

В следващия брой на изданието, ще публикуваме писмо от наша читателка, написано в отговор на тази обява.

бел.ред- всички лица, събития и действия са измислени и са плод на закърнялото въображение на автора.

Вашият коментар

