От А до Я


Автогара Запад, препълнена като дюнер , създаден от надъхан новобизнесмен дошъл да прави пара по черноморието, като е решил, че количеството е по-важно от качеството и само арпаджик липсва у дюнера.. Това поради ремонт на Автогара Юг, който тече още откакто бех млад и невръстен ембрион. Тоест бая време. Всичкото турист виси на изкорубените пейки и чака транспорта си за Китен, Созопол или там някъде за някое място , където има пясъци, дюни, медузи и трупове на водорасли и/ или други места по света. Целият пътникопоток е пренасочен и концентриран в тази спот точка. Аз пак, както всяко лято, ще изпращам децата. Тези дни само посрещам и изпращам, и началното ми въодушевление покрай тая дейност вече се е изпарило, за това и вяло повтарям заучените реплики “ да ми звъннете да ви чуя как върви пътуването, ако ви се драйфа гледайте само напред!“, „стига си бърка в носа де!, ейй, до лакътя си навря таа ръка! Оффф, извинявай ок, кой знае кво съм казала,аман. Поне си довърши работата, нещо ти виси, сопол ли е, злато ли е..! “ “ Кво? Ха-ха, мноо смешно, посмей да ми се върнеш със снаха!! Ше си купя персийски килими и ежесекундно ше я карам да чисти шарките, една по една с четка за зъби, алооо“ и прочие, и прочие бла блаа. А забравям,че говоря на изпечени в пътешествията, вече големи хора. Най-различни цветове раници, чанти, торби се моткат насам-натам. Хора също се намираха различни по цвят и окраска и един такъв, леко добил препечен вид, се доближава до мен. Аз идея си нямам що винаги, когато съм на публично място, винаги!! към мен ше се доближи съмнителен в произхода си индивид и винаги!!!! на мен ще бъде зададен въпрос на който аз няма да знам отговора, но успешно се правя,че го знам. От цялата тълпа на таа автогара, точно мен ще попитат как да се стигне от точка А до точка Б в Бургас. Тъкмо да се изсмея самодоволно и с гърлен глас на древна жрица да изрека – ама разбира се, веднага ви казвам- и се сетих,че е абсурдно да го пратя към един квартал като го ‘карам’ да минава през едно кръстовище, което по-вероятно ще го откара към Турну Мъгореле, но не и в кв. Лазур. Щото мили хора, аз и в собствения си дом бъркам в коя посока беше кухнята:))) Обаче той англичанче със свидна женица до него и две чавета отпред, цела „1001 стоки“ с пояси и дюшеци нарамили, гледат ме жално, кво да правя, упътих ги.
Англ: -Извинете, къде се намира точка А? Защото всъщност ми е нужна точка Б, но кажете ми за точка А.
Аз.: -Оооо, наачиии оттук, нали..от тая автогара, ю ноу, трябва да минете през точка Ц.
Англ:- ?!???Ц??&%$# точка Ц??. Човекът вижда, че в мен няма и наченка на яснота къде на майната си се намира точка Ц, като той търси точка А, за да стигнел до точка Б. Аз съм бая убедителна обаче и започвам да обяснявам, но по скоро на себе си, отколкото на Адамс фемили.
Аз:- Наачииии, като завиете на ляво, ще видите подточка а), после продължавате направо, докато не стигнете тигелодиагонала между подточка б) и подточка ермалък), чаак тогава ще се озовете на точка Ц.
Англ:- Аха, ясно, ъфкорсе, ъндърстенд.. А аз за коя точка Ви питах, ексюзми, мис?
Ми то и аз да бях, и аз щях да забравя на къде отивам, ако някой ми обяснява така, както аз. Овца!
Аз: .- За точка А. ( гледам тъпо)
Англ: : – Но на мен ми трябва точка Б, ду ю римембър?( гледа изумено тъпото. тоест мен)
Аз.frown emoticon ???!!!). О, йес, райт, правилно. Започвам да се смея силно и на висок глас, пресилено и уж,че се гъбаркам . Като няква придворна дама объркала името на кралицата си с това на пудела и. Конфуз голям. И ми иде да си сваря сама булгур, да се поръся с китка магданоз и да си спретна набързо едно опело.
Аз.:- Аха, наачиии, нямаме нужда от кръговото, тъй ли? Така кажете! Кат цяло и в смисъл( тва на англ. няма как да го кажа), минавате през точка Ю (??!!), ето там( соча с показалец и среден пръст нанякъде в далечината), и като стигнете до точка Ю, пресичате, спирате, правите обратен завой и сте до точка А. От нея е много близко точка Б. Ъндърстенд? Инглиш мъжът кима, ама грам нищо не му е ъндърстенд и не е , заради английския ми, който, бай дъ уей е перфе, моля моля, ами, заради супер обърканите ми обяснения и най-вече как така изведнъж морето се позиционира откъм запад, а на юг кво има? Ми на север? -БлЯгодаря ви, мис, вери мач, хаве найс дей. Хубав да ми е денят , милият ми пожелава. Та в крайна сметка идея си нямам къде изпратих англичанина с все челяд. Абе? Морето от лявата страна ли е или от дясната, ако аз съм застанала откъм Шумен табелата?
Вашият коментар

