Uncategorized

Чаршафи по китайски


Вчера извървях десет километра . От моя квартал до друг. Два пъти! Градусите сигурно бяха 4354653. Когато вече си мислех,че и от зъбите ше почне да ми се стича пот и ми се привиждаха разни неща, най-накрая влизам в къщи, тичам към всекидневната, като знам,че вътре е 22 градуса, отварям вратата и се озовавам в среда, неподходяща за обитание на човешко същество. Само камилите липсваха и разпъната тук таме некоя бедуинска шатра. Климатикът сдал багажа. Не горещо, ненеее, трябва да измисля друга дума, за да опиша въздухът колко тегав беше, виждах го даже буквално как стои на едно място, а котките започнали сами да си скубят козината. Топло им е май. Виждали ли сте котка с изваден език? Е, аз видях. ТРИ езика. Разтварям де що има врати, за да стане някво течение поне. Уви. Настана вечер, слънце залезе. Дойде време да се спи. Или поне реших да опитам. Заспала съм. В чистак бърсак нови чаршафи, красота. Червени с обточени черни линии , чист памук.От бая време им се каня. Обгръщат тялото ти нежно. Май съм заспала. Събуждам се цялата вир-вода. Проклет климатик. Вървя гламаво към микровелето да си сложа кафето. Жега е! Пол ми изсъска, настръхна гръбнак и козина, и изчезна някъде. Мисля си, тоя котак кво му стана? Дъщеря ми слиза,застава на стълбите, поглежда ме, заковава се на място и леко хлъцва. Плюе в пазва и вика: ух, как ма стресна бе, маме! И почва да се смее.Ама учудено такова едно. Сънено детето, то всеки , който ме види сутрин, се кръсти. Малко обидно ми става, ама свикнах.Сещам се,че и крушката в банята изгоря заедно с кабелчетата и чака да бъде оправено. Ще почака. Поне да мине известно време от последния път, когато ме джасна тока. Много ще ми дойдат електрошоковете. Все пак не съм дефибрилатор с крака! Кафето -готово. Поглеждам се в огледалото в коридора дето.Свличам се. Лек припадък, викам малката да ме свестява. ФАААК! , цялата съм червено-лилава-черно. Можех успешно да участвам в боди арт конкурс за гномове. Ама размазано едно такова. Се едно някой ма е минал осем пъти с баданарка, потопена в най-различни цветове. Джеки Чан на раета се едно. Чаршафите! В комбинация с отделената пот, докато съм спала, боята пуснала та се оляла. На петите даже имах червени ромбове.. Проклет климатик! Да знаете свестен майстор на климатици?В Бургас? За приятелка питам.

Вашият коментар

